رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 12:08 شماره خبر : 4805 https://diyareaftab.ir/short/V0lR9 0
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه در حوادث مختلف همواره در کنار مردم بوده است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف سازندگی، اقتصادی، نظامی، موشکی و امنیتی خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «دیار آفتاب»؛ ضمن تبریک سالروز تاسیس پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پایه حراست و حفاظت از اصل نظام انقلاب اسلامی توسط حضرت امام(ره) بر پا شد است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف سازندگی، اقتصادی، نظامی، موشکی و امنیتی خوش درخشیده است و توانسته کمک دولت‌های مختلف باشد زیرا هر جای که نظام و انقلاب نیاز بر حمایت داشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون شیر در میدان حاضر بوده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان که توان دیدن اقتدار و حمایت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند در یک اقدام احمقانه سپاه دلاور و خستگی‌ناپذیر را تروریست معرفی کرده‌اند چرا که می‌دانند تنها سازمان مقابله با متجاوزان در دنیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سبزی افزود: با تمام تحریم‌های که دشمنان علیه سپاه انجام داده است، الحمدالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر و عظیم در جای خود ریشه کرده و خار چشم دشمنان و همه همدستانشان شده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس توانست با دستور مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم خون‌خوار صهیونیستی بزند و اقتدار و سربلندی انقلاب را به رخ جهانیان بکشد لذا این تنبیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه فقط به رژیم خبث صهیونیستی بوده بلکه به تمام ابرقدرت‌ها متجاوز جهان زده شد تا حد و حدود خود را در منطقه بدانند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای متجاوز همانند آمریکای جنایتکار، اسرائیل، فرانسه، انگلیس و کشورهای نادان و جیره‌خور عربی با آرایش نظامی برای مقابله با موشک‌ها و پهپادهای رده پایین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده‌باش بودند لذا نتوانستند موشک‌ها را رد یابی کنند و اصابت مستقیم به هدف هیمنه دشمن را برای چندمین بار شکست.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار