رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-02 15:29 شماره خبر : 4815 https://diyareaftab.ir/short/V5gpl 0
فرمانده سپاه روح‌اللّه:

فرمانده سپاه روح‌اللّه استان مرکزی گفت: سپاه در کنار مردم و با مردم، سپاه نهادی انقلابی، ولایی و مردمی و جان فدای مردم است.

سردار محسن کریمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: سپاه در کنار مردم و با مردم، سپاه نهادی انقلابی، ولایی و مردمی و جان فدای مردم است.

وی با اشاره به اینکه سپاه تمام وجودش در خدمت مردم است بیان کرد: سرزمین بین ما و دشمن در نبردی که با دشمن داریم، قلب مردم است، ما برای خاک نمی‌جنگیم ما برای مردم می‌جنگیم چون مردم هستند که به خاک ارزش می‌بخشند، لذا سپاه با افتخار در خدمت مردم است.  

فرمانده سپاه روح اللّه استان مرکزی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی گفت: با افتخار می‌گوییم در استان مرکزی بیش از ۷۶۰ صندوق قرض‌الحسنه و هزار ۲۰۰ گروه جهادی داریم و نزدیک به هزار و ۸۶۰ منزل مسکونی به ولی‌نعمتان تحویل داده شده و ده‌ها روستا را آبرسانی و صدها کیلومتر، لایه روبی قنات و کانال و صدها هزار مترمکعب استخر احداث شده است.

سردار کریمی افزود: هر جا لازم است در کنار مردم هستیم و خدمات سپاه فقط بحث محرومیت‌زدایی نیست هرجا نیاز به کمک باشد سپاه کمک دهنده است.

وی گفت: سپاه بر اساس قانون اساسی بر اساس فرمان امام انقلاب برای دفاع همه جانبه از انقلاب، تاسیس شده است، لذا سپاه حزب، گروه، سازمان و اداره نیست بلکه سپاه، شجره طیبه است.

سردار کریمی ادامه داد: در سپاه همه اقدامات باید تطبیق داده شود با احکام شرعی و حوزه نمایندگی وظیفه‌اش همین است که صیانت دینی کند و اقدامات حفاظت ما صیانت می‌کند از پاکی تشکیلات، سپاه باید پاک بماند، سپاه باید پاکیزه باشد، نورانی باشد. سپاه همواره باید در خدمت بازوی توانمند ولایت و همه چیزشان با مردم و درکنار مردم باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما هر چند به ظاهر در اوج قدرت مادی باشند از توان خود بهره‌ای نخواهند برد، دشمن با اشتباهات خودش فرصت را به جبهه حق داد چرا که ما هیچگاه مهاجم نبوده و نیستیم ما همیشه مدافع هستیم، مدافع حق هستیم، در جبهه حق هستیم و ما به دنبال ظلم نیستیم.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار