رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 07:05 شماره خبر : 4696 https://diyareaftab.ir/short/4xJ71 0
نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعاً رژیم سفاک صهیونیستی با این شرایطی که ایجاد کرده منفور همه مردم دنیا شده است و در دنیا جایگاهی ندارد.

ولی‌الله بیاتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» در رابطه با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین‌های فلسطین اشغالی گفت: در ابتدا باید تشکر کنیم از نیروهای نظامی که این اقدام بزرگ را علیه رژیم منحوس صهیونیستی انجام دادند و هیمنه این رژیم کوک‌کش را درهم شکستند.

وی افزود: رژیم متجاوز صهیونیستی در تجاوزی که به قسمت کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران داشت، در واقع سفارت به منزله قسمتی از خاک هر کشوری محسوب می‌شود باید این رژیم به خاطر این اقدام خود تنبیه می‌شد.  

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر فرمودند: «رژیم صهیونیستی در ماجرای حمله به کنسولگری باید تنبیه شود.» که این تنبیه انجام شد و نباید زمان می‌برد چون در هر صورت مردم منتظر عکس‌العمل مناسب و به موقع جمهوری اسلامی ایران بودند.  

بیاتی خاطر نشان کرد: هم مردم ایران و هم مسلمانان جهان و گروه‌های مقاومت منتظر بودند تا رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به خاطر حرکت ناشایستی که در رابطه با حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران داشت تنبیه شود و اقدامی که ایران انجام داد به موقع اجرا شد که نمایندگان مجلس ضمن تقدیر و تشکر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صحن مجلس شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

وی عنوان کرد: اگر رژیم غارتگر صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند و نسبت به اقدام جمهوری اسلامی ایران عکس‌العملی نشان دهد، همه مجموعه مقاومت در سراسر دنیا نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان خواهند داد و رژیم خونخوار صهیونیستی نابودی خود را رقم خواهد زد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان اقدام ایران علیه رژیم کودک‌کوش صهیونیستی اظهار کرد: کشورهای مانند انگلیس، فرانسه و آلمان همیشه دشمن ملت ایران بودند و از آنها توقع دوستی نداریم ولی آنها باید بدانند که رژیم اشغالگر صهیونیستی بالای ۱۲ هزار کودک را شهید کرده و این اقدام رژیم کودک‌کش صهیوینستی را محکوم نمی‌کنند.

بیاتی در پایان تصریح کرد: واقعاً رژیم سفاک صهیونیستی با این شرایطی که ایجاد کرده منفور همه مردم دنیا شده است که این سه کشور اروپایی خود را برای رژیم صهیونیستی که در دنیا جایگاهی ندارد هزینه می‌کنند که باید این حق را به ملت جمهوری اسلامی بدهند که از مواضع خود دفاع کنند.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار