رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-06 22:25 شماره خبر : 5916 https://diyareaftab.ir/short/NBmJW 0
یادداشت؛

موضع ریاست‌جمهوری، به عنوان یک مقام مسئول در ساختار دولتی، مانند آیت الله رئیسی مظهر شعار‌های انقلاب باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« دیار آفتاب»؛ احمد صابرنژاد در یادداشتی به‌مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت نوشت: اولین بار در زمان ترور شهیدان رجایی و باهنر بود و دومین بار در زمان فعلی است که آقای رئیسی به شهادت رسیده‌اند. در زمانی که باهنر و رجایی شهید شدند برخی در تهران دست به اقدامات آشوبگرانه میزدند و اختلافات سیاسی زیاد بود اما مردم پای صندوق‌ها آمدند و رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور شدند و با انتخاب ایشان شرایط آن دوره به کلی تغییر کرد.

اکنون نیز تشییع پیکر شهیدان خدمت باعث وحدت و انسجام خوبی بین مردم شده، لذا قطعاً شهروندان به وظایف خود در ارتباط به حضور پای صندوق‌های رای عمل خواهند کرد.

 با توجه به علاقه افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند به نظر می‌رسد فردی که بر ریل شهید جمهور حرکت کند مورد تأیید مردم است.

جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور سابق، به نصاب جدیدی در خدمت صادقانه و عاشقانه به مردم دست یافته است.

 موضع ریاست‌جمهوری، به‌عنوان یک مقام مسئول در ساختار دولتی، مانند آیت‌الله رئیسی مظهر شعار‌های انقلاب باشد.

رئیس‌جمهور انتخابی باید نمایانگر واژه‌ها و‌ایده‌های انقلاب باشد، به‌طوری که در عمل به آن‌ها عمل کند و به اهداف و ارزش‌های انقلابی پایبند باشد. 

مردم با هر رایی که به مسئولان و نهاد‌های دولتی می‌دهند، به انقلاب و اهداف آن رأی می‌دهند و نشان‌دهنده این است که مردم انتظار دارند که مسئولین از رای مردمی که به آنان می‌دهند، به‌درستی استفاده کرده و برنامه‌ها و اقداماتی را اجرا کنند که با اهداف انقلاب هماهنگ باشند و به بهبود شرایط مردم بیانجامند.

 بهترین زمان برای تأثیرگذاری و تعیین سرنوشت، انتخابات است و با حضور حداکثری بهبودی که مدنظر است به واقعیت تبدیل می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار