رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 06:40 شماره خبر : 4668 https://diyareaftab.ir/short/V5gb6 0
نماینده مردم تفرش در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با‌ قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط موشک‌ها و پهپادهای ایران گفت: خدا را شاکریم که با استعانت از ذات اقدسش و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر‌(عج) و رهنمودها و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، افتخار دیگری برای کشور و انقلاب به ارمغان آمد.

وی افزود: سربازان بی‌ادعای ایران اسلامی در قامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به داخل سرزمین‌های اشغالی، در پاسخی قاطعانه ضربه‌ای مهلک بر پیکر رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی وارد ساختند.

بیاتی اظهار کرد: عملیات مقتدرانه و بی‌سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق، پیام‌آور‌ شادی و شور و شعف برای امت اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم منطقه شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه با یک پاسخ حساب شده و با‌قوّت، دشمن را جلوی دیدگان ملت‌های جهان تنبیه کردیم یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ایران بود.

وی خاطر‌ نشان کرد: این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ و درس عبرتی برای دشمن بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار