رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-09 12:07 شماره خبر : 4267 https://diyareaftab.ir/short/e8kWx 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: هم‌زمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و موج بازگشت از سفرهای نیمهٔ اول تعطیلات، دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه امروز در جلسه شورای راهبری تصادفات استان مرکزی، با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و موج بازگشت از سفرهای نیمه اول تعطیلات گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مهم‌ترین رویکرد ستاد خدمات سفر است که نیاز است با توجه به آغاز دور دوم سفرها، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی در مسیر تردد بسیاری از استان‌ها واقع شده باید راهکارهای ویژه در خصوص ارائه خدمات مناسب در حوزه‌های مختلف اندیشیده شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در راستای کاهش تصادفات در استان انجام شده است، عنوان کرد: تعداد زیادی پل عابر پیاده در اراک و دیگر شهرهای استان نصب شده و طرح‌هایی از جمله تقاطع میدان امام خمینی(ره) تکمیل و راه‌اندازی شده است، همچنین چندین نقطه حادثه‌خیز در سطح محورهای استان اصلاح شد اما همچنان باید کار با جدیت دنبال شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز گفت: در برخی نقاط شهر اراک گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود که اقدامات به‌هنگام گشت‌های پلیس راهور می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وی در پایان تصریح کرد: سرعت خودروها در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری بالا است و این زنگ خطر و هشدار باید جدی گرفته شود و در این خصوص اقدام لازم در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای خبر/

دستگاه‌های اجرایی برای دوردوم سفرهای نوروزی آماده باشند
دستگاه‌های اجرایی برای دوردوم سفرهای نوروزی آماده باشند
دستگاه‌های اجرایی برای دوردوم سفرهای نوروزی آماده باشند
دستگاه‌های اجرایی برای دوردوم سفرهای نوروزی آماده باشند
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار