رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 15:36 شماره خبر : 4793 https://diyareaftab.ir/short/NE9QG 0
امام جمعه کمیجان:

امام جمعه کمیجان گفت: مهمترین دستاورد و هدف عملیات وعده صادق ما می‌توانیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از سلام کمیجان، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱فروردین ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری و با حضور مردم انقلابی کمیجان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، با اشاره به روایتی از رسول خدا(ص) گفت: هر کس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود اما به یاری آن مظلوم برنخیزد مسلمان نیست. 

وی گفت: امروز این افتخارآفرینی که سربازان رشید اسلام به ارمغان آورده‌اند در سایه همین است که کسی که حقوق بشری را قائل نیست فقط این حقوق بشر را به سر مظلومان عالم می‌کوبد. ت

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: وعده صادقی که محقق شد در سایه ایمان به وحدانیت خداوند و ایمان به رسالت رسول مکرم اسلام و با رمز یا رسول‌الله که بیانگر همین هست که ما مسلمانیم و کسانی که ادعای مسلمانی می‌کنند باید به پا خیزند ایران اسلامی به نمایندگی از همه مسلمانان این اقدام مقتدرانه را انجام دادند و هیچ هراسی هم ندارند و این‌گونه آزادمردانه عملیات انجام می‌دهند که چند روز قبل اطلاع می‌دهند. 

وی افزود: بیش از ۱۰ کشور از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند و ۶ لایه پدافندی ایجاد شد که موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی را بزنند خب این پیامی که از این حماسه عظیم به کل دنیا مخابره می‌شود برخلاف آنچه که رسانه‌ها القا می‌کنند که هیچ دستاوردی نداشتید چه دستاوردی از این بالاتر که مهمترین هدف این حماسه این بود که بفهماند ما می‌توانیم. 

امام جمعه کمیجان تاکیدکرد: از ۶ لایه تدافعی پدافندی که موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در خاک اسرائیل فرود بیاید این برای ما یک بازدارندگی دارد یک بازدارندگی که سبب می‌شود که اسرائیل بداند که ایران فقط از طریق ایادی و به صورت نیابتی کار نمی‌کند و مسئله مهمی را به دنیا مخابره کرد. 

وی، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری این دفاع یک سیلی کمرشکن بود برای رژیم غاصب، چرا که تا امروز آنها با بولد کردن به اصطلاح گنبد آهنین می‌خواستند به دنیا بگویند که ما مستحکم و مقاوم هستیم اما هیچ خبری نبود بیش از ۶۵ درصد موشک‌ها به هدف خورده و با این همه حجمه تدافعی که ایجاد کرده بودند آنها از اردن و از کشورهای دیگر کمک بگیرند، آمریکا، انگلیس و فرانسه، ولی جمهوری اسلامی هنوز موشک‌هایی که باید به کار بگیرد به کار نگرفته است و دشمن، اذعان کرد که واقعاً این قدرت عظیمی بود که ایران اسلامی به نمایش گذاشت. 

به گفته کارشناسان ایران فعلاً یک نمایش قدرتی نشان داد نه اعمال قدرت و نخواست اعمال قدرت کند و رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا به اندازه کافی تضعیف شده‌اند اما اگر اقدام بعدی صورت بگیرد قطعاً و بدون شک آنها زمینه سقوط شان را سرعت خواهند بخشید.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار