رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-09 09:23 شماره خبر : 6370 https://diyareaftab.ir/short/VJdQp 0
رئیس میراث فرهنگی و صنایع‌دستی خنداب مطرح کرد:

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب گفت: پنجمین دوره جشنواره آلبالو و گیلاس ۱۱ تا ۱۴ تیر ماه در روستای اناج خنداب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی محمدعلی میرزایی، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره آلبالو در روستای اناج گفت: پنجمین دوره جشنواره آلبالو و گیلاس فرآورده‌های آن، با همکاری فرمانداری و بخشداری، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دهیاری روستای اناج از ۱۱ تا ۱۴ تیرماه سال جاری در اقامتگاه بوم‌گردی کیخسرو در این روستا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودباوری روستائیان، توسعه گردشگری پایدار و روستاگردی، برند سازی محصولات روستایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: روستای اناج از روستاهای گردشگری استان است که برداشت آلبالو، گیلاس و هلو در آن رونق فراوان دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه در سالهای گذشته جشنواره‌های متعددی در این بخش برگزار شده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است بیان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته جشنواره امسال نیز به‌منظور تقویت صنعت گردشگری و کشاورزی منطقه امسال نیز با شکوه بیشتری برگزار خواهد داشت.

میرزایی در پایان تصریح کرد: جشنواره آلبالو فرصتی است تا ضمن معرفی توانمندی‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منطقه ارزش‌های غذایی آن نیز برای مردم و گردشگران تبیین شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار