رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-26 14:04 شماره خبر : 4657 https://diyareaftab.ir/short/V0lbJ 0
امام جمعه ساوه:

امام جمعه ساوه گفت: حمل موشکی سپاه و ارتش به رژیم صهیونیستی عمل به معارف قرآنی و احکام اسلامی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین در جمع تجمع‌کنندگان ساوجی در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل، گفت: کاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در آستانه سالروز تأسیسشان انجام دادند عمل به معارف قرآنی و احکام اسلامی بوده است که در تمام این معارف و احکام بر مقابله به مثل با دشمنان تأکید شده است.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در ۱۰ روز گذشته به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که جز خاک ایران محسوب می‌شود حمله کرد و شب گذشته با رشادت‌های سپاه اسلام پاسخ کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها داده شد.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: در این مدت همه از نحوه پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی سخن به میان می‌آوردند که امروز با پاسخ به حماقت‌های رژیم صهیونیستی در یک عملیات منسجم موشکی و پهبادی تمامی وعده‌ها به حقیقت پیوست.

درس جانانه‌ای به اسرائیل غاصب داده شد

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این تجمع گفت: عملیات تنبیهی موشکی و پهبادی سیلی آتشین رزمندگان اسلام در مقابل جنایت‌ها و تجاوز‌های رژیم صهیونیستی است.

مهدی گفت: با این اقدام سپاه، آزادگان جهان دلگرم شدند و متوجه شدند که ایران در مقابل ظلم ساکت نمی‌نشیند.

وی گفت: این اقدام خواسته و آرزوی آزادی‌خواهانی است که آسمان و خاک کشور آن‌ها به دلیل حماقت سردمداران کشورشان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

مهدی افزود: این سردمداران که امروز مقابل دشمنان اسلام ذلیل خوار هستند و اما مردمان آن‌ها همراه با جبهه مقاومت خوشحال و مسرور از یک موفقی بزرگ هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه بیان کرد: امروز مسیر حق و باطل مشخص شده و به همین دلیل مردمان کشور‌های مختلف و حامی اسرائیل همچون کانادا و انگلیس پس از عملیات وعده صادق که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی انجام شده برای شادی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در خیابان‌ها به شادی پرداختند.

مهدی در پایان گفت: ایران با هیچ کجا در دنیا سر جنگ ندارد و در واقع از حقانیت و اقتدار کشور دفاع خواهد کرد و اگر هر اقدامی علیه ایران اسلامی و محور مقاومت شکل بگیرد با آن برخورد جدی خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار