رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار هادی رفیعی‌کیا، صبح امروز در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضائی، خدمت شایسته به مردم و تأمین آرامش عمومی جامعه را آرمان مقدس و مشترک پلیس و دستگاه قضائی خواند و بر اهتمام فراجا در تحقق اهداف امنیتی جامعه و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه قضا به عنوان مهم‌ترین پشتیبان پلیس تأکید کرد.  

وی با اشاره به امنیت مطلوب استان مرکزی در سایه هم‌افزایی دستگاه قضائی و پلیس بیان کرد: این مهم با تعاملات خوب و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری پلیس و دستگاه قضائی تحقق پیدا کرده است.  

فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش مشارکت همگانی در ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: دستگاه قضائی مهمترین پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود به شمار می‌رود.

رفیعی‌کیا دستگاه قضائی را حامی پلیس در اجرای مأموریت‌های خطیر پلیس دانست و خاطر نشان کرد: افزایش احساس امنیت اجتماعی، چشم‌انداز اجرایی پلیس در اجرای طرح‌های انتظام‌بخش در استان مرکزی خواهد بود و نوع مشارکت و همراهی دستگاه قضائی در تحقق این نگاه بسیار مهم و اثربخش خواهد بود.  

وی با تأکید بر تقویت هوشمندسازی در زیرساخت‌های امنیتی و ترافیکی استان تصریح کرد: این کار در سایه تعاملات دو دستگاه قضائی و پلیس محقق خواهد شد.  

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی برخورد قاطع با سارقان مسلح و جرایم خشن را نشان از عزم و اراده راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم و دفاع از جامعه دانست و گفت: تقدیم ۲۴ شهید از ابتدای سال جاری تاکنون بیانگر این امر مهم است.

انتهای خبر/

1403-01-29 13:10 شماره خبر : 4769 https://diyareaftab.ir/short/VbrRm 0
نظرات