رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 11:13 شماره خبر : 4754 https://diyareaftab.ir/short/eqrQB 0
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خبر داد:

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله از حضور ۲۴ هزار دانش آموز استان مرکزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد.

مجید غلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی در سال تحصیلی جاری، مرحله سوم اردوی عملی به همراه کیفی‌سازی این درس، به مدت ۳۳ روز آغاز شد.

غلامی ادامه داد: درس آمادگی دفاعی یکی از دروس مشترک آموزش و پرورش و سپاه است که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان بسیج دانش آموزی واگذار شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، با اشاره به اینکه ۲۴ هزار دانش آموز استان مرکزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی حضور خواهند داشت تصریح کرد: این دوره از ۲۸ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و دانش‌آموزان متوسطه دوم طی یک روز کامل اردویی، در کنار آموزش کار با سلاح و مهارت تیراندازی، برنامه‌های تربیتی و فرهنگی، جهاد امیدآفرینی، سواد رسانه، مشاوره، زنگ گفتگو، فعالیت‌های تفریحی و ورزشی، در نظر گرفته شده است.

غلامی، افزود: برنامه‌های ویژه دختران با محوریت حجاب و عفاف و دانش آموزان پسر، آشنایی با پیشرفت‌های صنعتی، نظامی و آگاهی از توانمندی‌های کشور خواهد بود.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار