رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-31 15:50 شماره خبر : 288 https://diyareaftab.ir/short/NEylN 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حجاب مایه عزت و سربلندی ماست و ما شهدای زیادی را در راه دین حجاب و ناموس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار «دیار آفتاب»؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: جهاد و شهادت در راه خدا کلید و رمز سعادت است.

وی ضمن تبریک هفته دفاع‌مقدس به تمام مردم ایران بیان کرد: نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران بزرگترین سازمان مقابله با تروریسم هستند، نیروهای فداکار و مسئولیت پذیر که در لباس نظامی به عنوان سرباز امام زمان مشغول به خدمت هستند سرمایه هایی هستند، که وفادار به انقلاب اسلامی می‌باشند.

خطیب نماز جمعه اراک بااشاره به بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله مسکن نیروهای مسلح را در برنامه هفتم، در دستور کار داشته باشند، زیرا نیروهای مسلح قوت این انقلاب هستند.

وی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان مرکزی بیان کرد: جهاد، جبهه و جنگ در مقابل تروریست‌ها جزء واجبات است و نیروهای مسلح به عنوان بازوی قوت جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

وی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری«ع» و تبریک آغاز امامت امام زمان«عج» خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: ما نه در گفتار بلکه در عمل باید نشان دهیم که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.  

خطیب نماز جمعه اراک درباره بازگشایی مدارس در اول مهرماه ادامه داد: تمام دستگاه‌های مربوط به آموزش و پرورش باید برای آموزش درست دانش آموزان و دانشجویان همکاری کنند و باعث انگیزه نخبگان در عرصه آموزش باشند.

وی در خصوص قانون حجاب و عفاف در مجلس تاکید کرد: حجاب مایه عزت و سربلندی ماست و ما شهدای زیادی را در راه دین حجاب و ناموس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم؛ پس تمامی آحاد جامعه اعم از صدا و سیما، فضای مجازی و… باید برای حفظ آن بکوشند.

خطیب نماز جمعه اراک در خصوص سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل متحد گفت: سفیر اسرائیل از اغتشاشات اخیر ایران حین سخنرانی آقای رئیسی، حمایت کردند و مأمورین امنیتی سازمان ملل او را دستگیر کرده و با او برخورد کردند؛ که این حقارت دشمن را نمایان می‌کند 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار