رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-10 15:04 شماره خبر : 4297 https://diyareaftab.ir/short/4aoLn 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: حملات به مردم غزه نشان‌دهنده خوی درندگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است اما دشمنان بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و ظلم و ستم دوام ندارد و پیروزی نهایی با مردم مظلوم فلسطین است.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: از سفارشات مهم حضرت علی(ع) اقامه نماز، تلاوت قرآن، رعایت تقوا، پرداخت خمس و زکات و دفاع از مظلومان و.. است.

وی بیان کرد: امروز جنایت‌های  ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را نسبت به مردم مظلوم فلسطین می‌بینیم که به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد این روزها بسیاری از کودکان فلسطین از گرسنگی جان می‌دهند.

خطیب جمعه خنداب افزود: این حملات نشان‌دهنده خوی درندگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است اما دشمنان بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و ظلم و ستم دوام ندارد و پیروزی نهایی با مردم مظلوم فلسطین است.

صفاهانی تصریح کرد: روز قدس یکی از ایده‌های مهم امام راحل است که همه مسلمانان و مؤمنین در سراسر عالم به یاد مردم بی‌دفاع فلسطین راهپیمایی کنند و نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

وی گفت: به لطف الهی در آخرین جمعه ماه رمضان مردم روزه‌دار در سراسر ایران اسلامی به صورت یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

صفاهانی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است مردم ایران به ندای امام راحل لبیک گفته و در پای صندوق رای حاضر شدند  و به جمهوری اسلامی رای آری دادند و خواستند  نظام حاکم بر کشور اسلامی و الهی باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار