رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-10 06:38 شماره خبر : 4236 https://diyareaftab.ir/short/eGyjR 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هتک‌حرمت به زنان و دختران مظلوم فلسطین جنایت بزرگ است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم فلسطینی جنایتی بزرگ است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز همه دنیا متوجه ماهیت زشت و پلید رژیم صهیونیستی شده‌اند که به هیچ توافق و پروتکل بین‌المللی پایبند نیستند.

آصفری افزود: رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکایی‌ها صرفا به دنبال نسل‌کشی در غزه هستند و به همین دلیل هیچ اعتراضی از طرف دولت آمریکا به رفتارهای زشت و پلید صهیونیست انجام نمی‌شود. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این خون‌های به ناحق ریخته مردم غزه گریبان‌گیر رژیم صهیونیستی خواهد شد و بایستی سازمان ملل نسبت به موضوع جنایات اخیر در غزه پاسخگو باشد و سکوت آن‌ها نابخشودنی است.

وی در پایان گفت: صهیونیست‌ها باید متوجه باشند که هر روزی که از جنگ می‌گذرد ماهیت پلیدشان بیشتر به دنیا معرفی می‌شود و وعده خداوند محقق خواهد شد و در نهایت پیروزی نصیب مردم مسلمان و مظلوم فلسطین خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار