رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-31 12:43 شماره خبر : 287 https://diyareaftab.ir/short/VMKx4 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: امروز به اعتراف دشمن، جمهوری اسلامی ایران بسیاری از قله‌های کلیدی دنیا را فتح کرده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، گفت: در شرایطی گرد هم آمده‌ایم که قدردان حافظان امنیت ملت و کشور هستیم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، ادامه داد: در شرایطی چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را آغاز می‌کنیم که در یک جنگ ترکیبی تمام عیار با دشمن قرار گرفته‌ایم.
کریمی، بیان کرد: در جنگی تمام عیار و ترکیبی که دشمن با تمام قوا و امکانات بسیج شده است تا بتواند ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران وارد کند.
وی، عنوان کرد: در این جنگ ترکیبی، دشمنان ایران اگر اختلاف هم داشته‌اند، کنار گذاشته‌اند و برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بسیج شده‌اند ولی جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر ائمه معصومین تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: در تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب آیات قرآن تفسیر شده است، کسانی هستند که دید بصیرتی نداشته‌اند که شاهد پیروزی بندگان صالح خداوند بر شیاطین و شاهد موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران باشند.
کریمی، اظهار کرد: امروز به اعتراف دشمن، جمهوری اسلامی ایران بسیاری از قله‌های کلیدی دنیا را فتح کرده است که از همه مهم‌تر فتح قلوب مردم دنیا است، که نمونه بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی که قلوب مردم دنیا را فتح کرده است.
وی، در پایان تصریح کرد: اقداماتی که دشمن علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، می‌توانست یک ملت را از پایی در آورد، ولی اکنون مردم در جمهوری اسلامی ایران، چهل و چهارمین سالگرد آغاز هفته مقدس را در کنار یکدیگر جشن می‌گیرند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار