رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-02 08:18 شماره خبر : 2271 https://diyareaftab.ir/short/NBr33 0
رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی خبر داد:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه در روزهای منتهی به شب یلدا با افزایش تقاضای مرغ در استان روبه‌رو بودیم گفت: در روز ۲۹ آذرماه ۱۷۰ تن و در روز ۳۰ آذرماه ۱۸۰ تن مرغ کامل در استان توزیع شده است.

علی صفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «دیار آفتاب»؛ با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ در استان مرکزی وجود ندارد گفت: مصرف روزانه مرغ در استان مرکزی ۹۰ تن است ولی در دو روز مانده به شب یلدا به‌طور متوسط ۷۵ تن بیشتر از نیاز روزانه مرغ توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه در روزهای منتهی به شب یلدا با افزایش تقاضای مرغ در استان روبه‌رو بودیم افزود: در روز ۲۹ آذرماه ۱۷۰ تن و در روز ۳۰ آذرماه ۱۸۰ تن مرغ کامل در استان توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه از هیچ شهرستانی کمبود مرغ گزارش نشده است بیان کرد: در برخی از فروشگاه‌های شهر اراک به‌علت حجم بالای خرید، مرغ زود تمام می‌شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: ضمناً به‌منظور تأمین بخشی از نیاز مردم در این ایام در حاشیه شهر مرغ منجمد توزیع شده است.

صفری با اشاره به اینکه قیمت مرغ استان از استان‌های هم‌جوار پایین‌تر است خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ در استان مرکزی ۸۶ هزار تومان است.

انتهای خبر /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار