رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-03 11:07 شماره خبر : 4851 https://diyareaftab.ir/short/Vv8rp 0
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله:

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله گفت: عملیات «وعده صادق» منحصر به فردترین عملیاتی بود که در دنیا اتفاق افتاد، معادلات بین‌الملل را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد گودرزی مقدم، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در خنداب گفت: بسیج و سپاه درهم تنیده و در کنار هم معنا می‌شوند و در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، دفاع مقدس و. . که سپاه حضور دارد با کمک و همراهی نیروی بسیج است که این ماموریت‌ها انجام می‌شود.  

وی در ادامه گفت: در طی ۴۵ سال پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، در توانمندی‌های نظامی به جایی رسیدیم که استکبار را تحقیر کردیم و موشک‌هایی که پرتاب شد حمله و جنگ نبود بلکه تنبیه کوچک رژیم صهیونیستی بود.

گودرزی افزود: عملیات «وعده صادق» منحصر به فردترین عملیاتی بود که در دنیا اتفاق افتاد، معادلات بین الملل را تغییر داد و همه نسبت به قدرت جمهوری اسلامی آگاه شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: این عملیات اولین عملیات علیه رژیم صهیونیستی، بزرگترین حمله پهپادی دنیا و پرحجم‌ترین عملیات موشکی در مقابل همه قدرت‌های دنیا بود، کم هزینه برای ما و پر هزینه برای رژیم صهیونیستی بود.

گودرزی افزود: عملیات وعده صادق با رمز «یا محمد رسول‌الله» شدیدترین حمله از زمان به وجود آمدن رژیم صهیونیستی و اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ بود که فقط پایگاهای نظامی مورد هدف بودند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله گفت: این حرکت ارزشمند باعث حمایت افکار عمومی جهان از جمهوری اسلامی و بیداری مردم دنیا شد و همه به توانمندی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: کشورهای استکباری برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، ماه‌ها و سال‌ها علیه این نظام نقشه‌ها طراحی می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام برنامه چندین ساله آنها را از بین می‌برد.

گودرزی در پایان تصریح کرد: هر جایی در دنیا که انقلاب اسلامی صادر شده است ما به عنوان پاسدار و بسیجی وظیفه داریم از این انقلاب پاسداری کنیم، دشمنان بدانند هیچ قدرتی در مقابل جمهوری اسلامی نمی‌تواند عرض اندام کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار