رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/21 Friday - 2024 10 May الجمعة ، 2 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 17:26 شماره خبر : 4956 https://diyareaftab.ir/short/4z3yr 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: کارخانجات و مجموعه‌های صنعت و معدن، برای هر اقدامی باید از مسیر ستاد اربعین انجام شود و همه مواکب نیز باید از مسیر ستاد اربعین عبور کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، امروز در جلسه ستاد اربعین استان مرکزی گفت: استان مرکزی سال گذشته در بین ستاد اربعین استان‌های کشور به همت دبیر ستاد اربعین حسینی استان و سایر همکاران که مسئولیت ارتباط استان را دارند کمک کردند تا جزوه یکی از بهترین ستادهای اربعین کشور قرار بگیریم.  

وی افزود: این دو مجموعه باید در کنار هم قرار گیرند تا ظرفیت‌های استان را فعال و با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌ها در مجموعه داخلی خود موضوعات را در خصوص اربعین حسینی پیگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: پایه و اساس کارها و برنامه‌ریزی‌ها و همچنین اقدامات باید بر اساس سال قبل که انجام داده‌ایم باشد یعنی همان وظایف و توان سال گذشته را در سال ۱۴۰۳ بهتر استفاده کنیم تا کارها اقدامات به شکل بهتری انجام گیرد مگر اینکه یک اقدام جدیدی تعریف شود.

نظری عنوان کرد: در ۱۴۰۳ با همان ظرفیت تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی و شرکت‌ها و کارخانجات انجام گیرد تا زائرین در کشور عراق کمترین مشکلات را داشته باشند. کارخانجات و مجموعه‌های صنعت و معدن، برای هر اقدامی باید از مسیر ستاد اربعین انجام شود و همه مواکب نیز باید از مسیر ستاد اربعین از این مجموعه عبور کنند. هر مجموعه‌ای که قرار است که موکبی از خود داشته باشند، این موکب باید بر اساس نیازسنجی و تایید ستاد اربعین صورت گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: مسیر رفت و آمد را نیز باید با ظرفیت‌سنجی ستاد اربعین برای استقرار مواکب در استان تا مرز مهران انجام شود. ما اقدامات خوبی را در استان انجام داده‌ایم. اطلاع‌رسانی نیز به درستی انجام شود.

محمدرضا رضایی گفت: مدیران کل ادارات در سال گذشته با ستاد اربعین استان همکاری داشتند و کمک شایان به ستاد اربعین استان کردند.

وی افزود: از کمک‌های استاندار مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری که از ابتدای کار تا لحظات پایانی به صورت شبانه‌روز پیگیر کارها و اقدامات بودند تشکر می‌کنیم.

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی خاطرنشان کرد: نتیجه همدلی و پیگیری و اقدامات شبانه‌روزی با تلاش همه مدیران سطح استان در سال گذشته در جمع ستادهای برتر کشوری قرار گرفتیم.

رضایی بیان کرد: سال گذشته بعضاً بعضی از کمیته‌های مسئول متوجه نشده بودند که مسئول کمیته هستند. تعدادی از مدیران عضو کمیته ستاد اربعین هستند که در اولین فرصت تشکیل جلسه دهند و اعضای خود را فراخوان و در یک جلسه با هم موضوعات را پیگیری و مصوبات جلسات خود را برای ما ارسال کنند.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار