رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-25 15:37 شماره خبر : 4017 https://diyareaftab.ir/short/V9YZx 0
امام جمعه کمیجان:

امام جمعه کمیجان گفت: ملی‌شدن نفت نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «سلام کمیجان»؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کمیجان با شرکت باشکوه نمازگزاران و روزه‌داران در مصلای کمیجان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان آیه ۹ سوره فاطر گفت: خدا بادها را می‌فرستد تا ابرها را جابجا کنند و ابرها بر زمین تشنه ببارند و زمین مرده زنده شود و محصول بدهند، قیامت هم همینطور است پیامبر فرموده وقتی بهار می‌آید به یاد قیامت بیافتید که بهار نمونه‌ای از قیامت است. 

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و روز  ۲۹ اسفند گفت: روز ملی شدن نفت را گرامی می‌داریم تا بدانیم استقلال ما نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم و کشور است.

امام جمعه کمیجان در مورد آغاز سال جدید، افزود: تحول در طبیعت یک تحول عمیق است که در فرهنگ و باور مردم ما اثر داشته و آن را عید و جشن می‌گیرند و ائمه علیهم السلام نیز آن را تائید کرده‌اند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با قاریان قرآن افزود: در این مراسم مسئله غزه را مهمترین مسئله جهان اسلام یاد کردند و رزمایش مشترک ایران روسیه و چین را نشانه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی دانستند.

حجت‌الاسلام سعیدی با توجه به وقوع حادثه ناگوار تصادف در یکی از محورهای کمیجان، تاکید کردند: مسئولان و استاندار یک نگاه متفاوت و ویژه به کمیجان و جاده‌های آن داشته باشند اینکه عده‌ای کارشناس می‌آیند و نقاط حادثه‌خیز را مشخص می‌کنند و بعد از آن اتفاقی نمی‌افتد معنایی ندارد و باید دید چه کسی ترک فعل کرده چرا باید ما شاهد اینگونه اتفاقات تلخ باشیم و در آستانه نوروز که باید مردم خوشحال باشند کامشان تلخ شود.

 

 

ملی‌شدن نفت نتیجه ایستادگی مردم بود
ملی‌شدن نفت نتیجه ایستادگی مردم بود
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار