رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-04 12:21 شماره خبر : 4165 https://diyareaftab.ir/short/VljYo 0
یادداشت؛

به لحاظ اینکه مردم پتانسیل بسیار خوب و قوی در بازار تولید دارند که اگر بکارگیری شوند، تحول ژرفی در جهش تولید ایجاد خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سید مسیح قائم‌مقامی در یادداشتی به‌مناسبت نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به‌عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نوشت: با یاد شهیدان سرافراز ایران اسلامی، انقلاب اسلامی از بدو تشکیل همواره تکیه بر دو محور اساسی راه خود را پیموده است، اول توکل بر قدرت لایزال الهی و دوم قدرت مردم که در تنگناها تکیه‌گاه محکم نهضت اسلامی بوده‌اند.

با نگاه ژرف رهبر حکیم انقلاب در سالیان گذشته همواره رشد تولید را در عزم و اراده مردمی معرفی فرموده‌اند، متاسفانه بعضی از مسئولان در یک دهه گذشته بستر و ساز و کار تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید و جهش تولید را که بر دوش مردم قرار داشته فراهم ننموده‌اند، فلذا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۳ را مستقیما بر دوش مردم نهاده‌اند.

به لحاظ اینکه مردم پتانسیل بسیار خوب و قوی در بازار تولید دارند که اگر بکارگیری شوند، تحول ژرفی در جهش تولید ایجاد خواهند کرد، پس دولتمردان اگر می‌خواهند به توصیه رهبر عزیز جامه عمل بپوشند، ساز و کار و بستر مناسب استفاده از پتانسیل قدرت مردم در اقتصاد و تولید را فراهم کنند تا دل رهبر و شهیدان خشنود شود و تورم و نقدینگی را کنترل کنند تا جامعه از این درد ناخوشایند رهایی یابد.

سید مسیح قائم‌مقامی، دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی و معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار