رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-29 08:57 شماره خبر : 4757 https://diyareaftab.ir/short/eRLJA 0

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور قصد دارد برای مقابله با برنامه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران، بسته تحریمی جدیدی را اعمال کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از تسنیم، «جک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن طی روزهای آتی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

او گفت که این تحریم‌ها برنامه موشکی و پهپادی و سازمان‌ها و نهادهایی که از سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران پشتیبانی می‌کنند را در بر خواهد گرفت و واشنگتن انتظار دارد تا متحدانش نیز از این اقدام آمریکا پیروی کنند.

سالیوان افزود: «به توسعه پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه برای مقابله و سرکوب توانایی موشکی و پهپادی ایران ادامه خواهیم داد».

در ادامه عصبانیت آمریکا از پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس، «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز روز گذشته (سه شنبه) گفت که واشنگتن قصد دارد طی روزهای آینده در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدیدی را علیه صادرات نفت ایران اعمال کند.

پیش از این روزنامه واشنگتن‌پست نیز نوشته بود که آمریکا در واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی، در حال آماده کردن بسته تحریم‌های جدید علیه تهران است.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار