رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-31 10:26 شماره خبر : 283 https://diyareaftab.ir/short/V9nPN 0
دستیار فرمانده کل قوا:

دستیار فرمانده کل قوا گفت: تجربه دفاع‌مقدس در مقیاس جهانی به ایجاد یک نظم جدید جهانی کمک کرد و در منطقه ما جبهه مقاومت را به وجود آورد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور سرلشگر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، دومین یادواره شهید آیت‌اله فضل‌اله محلاتی، فرماندهان و یکصد شهید پاسدار شهرستان محلات، شامگاه پنجشنبه برگزار شد.

 

دستیار فرمانده کل قوا در این مراسم گفت:

از میان تمام ملت‌های زیر ستم، کمتر ملتی به انقلابی پیروز دست پیدا کرده و در میان تمام ملت‌هایی که انقلاب کردند، کمتر ملتی یافت می‌شود که پس از گذشت چند دهه از انقلابشان به تمام ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خود وفادار باقی مانده و منحرف و خسته نشده باشند.

 

سرلشگر رحیم صفوی اظهار کرد: تجربه دفاع‌مقدس در مقیاس جهانی به ایجاد یک نظم جدید جهانی کمک کرد و در منطقه ما جبهه مقاومت را به وجود آورد.

 

وی ادامه داد: مؤلفه‌هایی که عامل پیروزی در دفاع مقدس بود، اکنون نیز می‌تواند ما را به پیروزی برساند، در دفاع مقدس همه ملت از امام اطاعت کرده و گوش به فرمان ایشان بودند و این همان رمز پیروزی بود.

 

دستیار فرمانده کل قوا بیان کرد: در زمان جنگ در مواجهه با مشکلات داخلی، تمام ملت ما منسجم و متحد بودند و امروز برای مواجهه با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای که سخت‌تر از جنگ تحمیلی است، نیازمند وحدت و انسجام هستیم.

 

همچنین با حضور سرلشگر رحیم صفوی از یادمان شهید گمنام شهر نیم‌ور رونمایی شد.

تجربه دفاع‌مقدس یک نظم جدید جهانی ایجاد کرد
تجربه دفاع‌مقدس یک نظم جدید جهانی ایجاد کرد
تجربه دفاع‌مقدس یک نظم جدید جهانی ایجاد کرد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار