رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-09 21:48 شماره خبر : 4276 https://diyareaftab.ir/short/4z3kP 0
رئیس اورژانس پیش.بیمارستانی استان مرکزی خبر داد:

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی گفت: در طرح سفرهای نوروزی سال جاری ۱۲۰۷۹ تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی توسط شهروندان برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی اورژانس بهروز ایران‌نژاد گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از ۲۴ اسفندماه سال قبل به حالت آماده‌باش کامل درآمد و تا پایان روز ۲۵ فروردین سال جاری این آماده‌باش در سراسر استان برقرار است.

وی افزود: در طرح سفرهای نوروزی سال جاری ۱۲ هزار و ۷۹ تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی توسط شهروندان برقرار شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۶۴۸ تماس به ماموریت زمینی و ۸ مورد به ماموریت هوایی منجر شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حجم عظیمی از این تماس‌ها نیز به‌صورت مشاوره سوالات پزشکی و درمانی، دارویی، تداخل دارویی و نحوه مصرف دارو در ماه مبارک رمضان بوده که توسط پزشکان مشاور مستقر در مرکز اورژانس ۱۱۵ استان پاسخ‌دهی شده است.

ایران‌نژاد بیان کرد: در سفرهای نوروزی امسال اورژانس هوایی اراک هشت سورتی عملیات هوایی موفق را به نام خود ثبت کرده است.

وی عنوان کرد: در طی ایام فوق ۴۸ نفر مسمویت با گاز مونواکسیدکربن گزارش و ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا امروز ۷/۲۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی اظهار کرد: تعداد مأموریت ترافیکی سال جاری ۷۶۰ مورد ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه ۴/۵درصد کاهش داشته است.

ایران‌نژاد در پایان تصریح کرد: در سال جاری متاسفانه ۱۰ مورد فوت در صحنه تصادف گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار