رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 23:08 شماره خبر : 222 https://diyareaftab.ir/short/4XqAe 0
معاون استاندار مرکزی:

معاون استاندار مرکزی گفت: از ظرفیت سمن‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات به کار گرفته شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛  بهنام نظری امروز در نشست با معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کارشناسان حوزه اجتماعی-فرهنگی فرمانداری‌های استان مرکزی گفت: کار میدانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برعهده فرمانداری‌ها است که علیرغم کمبود نیروی انسانی، مطالبات مردم و حجم کار، با عشق و تعهد فعالیت می‌کنند و با شناخت آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی، با رویکرد پیشگیرانه اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

معاون استاندار مرکزی افزود: فرمانداری‌ها به‌عنوان نماینده حاکمیت و فرمانداران به عنوان مدیر ارشد شهرستان باید ضمن نظارت دقیق بر عملکرد سایر دستگاه‌ها، سیاست‌گذاری و راهبری داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید برای نسل جوان، تبیین و اقناع‌سازی صورت گیرد و امروز در عصر جولان فضای مجازی که شبانه روز فکر و ذهن جوانان را در معرض تردید و تشکیک قرار می‌دهند، راهبرد اصلی جهاد تبیین است.

نظری اظهار کرد: سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت چهار راهبرد برگزاری انتخابات هستند که در بحث افزایش مشارکت و رقابت باید با ارتباط مؤثر و مستمر با تشکل‌های مردمی، سمن‌ها و نهادهای همکار به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کرد.

معاون استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اثر کار فرهنگی غیر قابل انکار است و بحث عفاف و حجاب یکی از عرصه‌هایی که کار منسجم فرهنگی را می‌طلبد لذا باید با استفاده از تمام ظرفیت موجود، در این زمینه فعالیت کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار