رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 13:47 شماره خبر : 5142 https://diyareaftab.ir/short/V7BPn 0
کارشناس کانون پرورش فکری کودکان مرکزی خبر داد:

کارشناس مسئول اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: اولین دوره تربیت مربی کودک با حضور بیش از ۴۰۰ نفر در چند شهرستان‌ استان در حال برگزاری است.

صدیقه داودآبادی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ با اشاره به اینکه اولین دوره تربیت مربی کودک با حضور بیش از ۴۰۰ نفر در چند شهرستان‌ استان در حال برگزاری است گفت: هدف اصلی از برگزاری این دوره اشتراک‌گذاری گنجینه‌های دانش و مهارت مربیان و کارشناسان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دیگر علاقمندان به کار در این حوزه است.

کارشناس مسئول اداره‌کل کانون پرورش  فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی اظهار کرد: مربی کودک بودن رسالتی بسیار بزرگ و موثر است چرا که یک مربی می‌تواند نقش بسیار موثر و سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت کودکان ایفا کند.

وی افزود: مسلماً مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهم‌ترین نقش را عهده دار است که مبنای رشد را برای مخاطبین کانون فراهم می‌کند و نظر به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم این دوره آموزشی را جهت انتقال تجربیات به کار آموزان در سطح استان برگزار شود.

صدیقه داودآبادی ادامه داد: شرکت کنندگان در شهرستان‌های اراک‌، خمین، شازند و ساوه در این دوره به مدت چهار روز با مهارت‌های برقراری ارتباط موثر با کودک و نوجوان، اصول و روش‌های قصه گویی، طراحی بازی‌های خلاق و سازنده در حوزه تعلیم وتربیت، پرورش تفکر خلاق، کتابداری، کتابخوانی، تقویت سواد خواندن ادبیات، فعالیت‌های ادبی در کانون، فعالیت‌های کتاب محور مثل معرفی کتاب، روخوانی کتاب، تشویق به مطالعه، فعالیت‌های هنری و نمایش عروسکی خلاق و ساده آشنا می‌شوند.

 

تربیت 400 مربی کودک در استان مرکزی
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار