رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/10 Sunday - 2024 30 June الأحد ، 24 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-06 17:15 شماره خبر : 5855 https://diyareaftab.ir/short/VWBj2 0
نماینده ساوه و زرندیه مطرح کرد:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه بیداری و آگاهی ملت است که با رأی خود، به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار نار خبر، اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری که در تاریخ ۸ تیر برگزار می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در این انتخابات نه تنها نشان‌دهنده توجه و اهمیت دادن به آینده کشور است بلکه به نمایش گذاشتن اقتدار ملی در صحنه بین‌المللی است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: با توجه به تشییع با شکوه رئیس جمهور و همراهانش در جای جای ایران اسلامی و مراسماتی که گرفته شد، مردم با همین روحیه پای صندوق انتخابات حضور پیدا کنند و سرنوشت خویش را رقم بزنند.

حجت الاسلام سبزی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری به انتخاب فرد مورد نظر دقت کنند که این فرد در تراز شهید رئیسی باشد ،زیرا یک انتخاب خوب می‌تواند برکات زیادی برای کشور و مردم داشته باشد.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد خصوصیات شهید رئیسی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی خستگی ناپذیر بود و خدمات بزرگی را برای کشور انجام دادند و مردم نیز باید کسی که راه و روش و منش آیت‌الله رئیسی و شهید رجایی را دارد انتخاب کنند.


حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در کشور بیان کرد: دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در طول سه سال فعالیت خود، اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف انجام داده است که بسیاری از آن‌ها به خوبی معرفی و تبیین نشده‌اند.


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان مرکزی در سال ۱۴۰۱ بودجه‌ای به مقدار 3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه مصوب شده بود که یکی از برکات دولت‌شان بوده است.


وی در پایان ضمن دعوت آحاد مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه بیداری و آگاهی ملت است که با رأی خود، به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار