رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-31 12:11 شماره خبر : 284 https://diyareaftab.ir/short/Vpx5V 0
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش:

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش گفت: اگر امنیت نباشد علم و اقتصاد رشد و پیشرفتی نخواهد کرد.

به گزراش «دیار آفتاب»؛ محمد یوسفی خوش قلب، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، مدافعان امنیت، مدافعان حرم، سلامت و علم، گفت: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب که با ایثار، فداکاری و درایت راه موفقیت را به ما نشان داده است، هویت ملی را در رگ‌های ما به جریان انداخت.
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: بسیار خرسند هستم که در چنین روزی کنار جانبازان و ایثارگران هستم.
خوش قلب، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم، مخصوصا به مردم عزیز اراک و عزیزانی که در رژه حضور دارند تشکر می‌کنم.
وی افزود: از خرداد سال ۱۳۴۲ با رهبری حضرت امام خمینی، مردم در برابر ظلم رژیم فاسد شاهنشاهی به‌پا خواستند و نمایش وحدت را در برابر رژیم پهلوی را شاهد بودیم.
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: هنگامی که به تاریخ جهان نگاه می‌کنیم انقلاب اسلامی ایران یکی از با‌شکوه‌ترین انقلاب‌های جهان است.
خوش قلب بیان، کرد: انتظار شاه این بود ارتش در اختیار او باشد و از وی دفاع کند، ولی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بودن در کنار مردم معادلات شاه را برهم زد.
وی، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها مورد تمجید ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری قرار گرفته است و در مقاطع مختلف تلاش خود را نشان داده است.
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش، گفت: اگر امنیت نباشد علم و اقتصاد رشد پیشرفتی نخواهد کرد.
خوش قلب، افزود: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح این است که همیشه در کنار و پشتیبان مردم است. ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و مردم قرار گرفته است و توانسته فتنه‌های تجزیه‌طلبی شکل گرفته در مرزهای غربی کشور را خنثی کند.
وی، بیان کرد: استکبار به خیال خودش به فکر تجزیه کردن ایران از شمال تا جنوب و تا اروند رود بود، که این خیال باطل را به گور خواهد برد.
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش، افزود: جمهوری اسلامی ایران هزاران صیاد شیرازی‌ها، همتی‌ها، باقری‌ها، بروجردی‌ها دارد که اجازه نفوذ به دشمن را نخواهد داد. 
خوش قلب، گفت: برخی فریب‌خوردگان می‌گفتند تجهیزات دفاعی ایران واقعی نیستند ولی اکنون می‌گویند چرا پهپاد، ناو و موشک را ایران در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌دهد. نیروهای مسلح در تولید تجهیزات دفاعی خودکفا، در تولید علم پیشرو هستند و آسمان کشور از گزند هر پرنده دشمن آسوده شده است.
وی، بیان کرد: امروز موشک‌های ایران طوفان‌وار بر سر دشمن می‌بارد. آسمان کشور با پرواز جنگنده‌های کوثر در آرامش است و دشمن از این اقدامات جمهوری اسلامی ایران نگران است.
معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش، در خصوص فتنه‌های دشمن، گفت: دشمن در این روزها در لحظه شماری است تا یک روز به جمهوری اسلامی ایران حمله کند و در این خیال خود خواهد ماند.
خوش قلب، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در اوج خودکفایی هستند، گفت: ناوهای نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران آب‌های بین‌المللی را می‌شکافت و موشک‌ها با دقت هرچه بهتر بر سر دشمن فرود خواهد آمد.
وی، در پایان تصریح کرد: مردم عزیز و بابصیرت ایران اسلامی می‌داند امنیت اتفاقی نیست بلکه به صورت جهادی این امنیت به وجود آمده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار