رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سعید جزايي، صبح امروز، در جلسه تعامل قضائي با فرمانده انتظامی استان مرکزی، مهم‌ترين هدف پليس و دستگاه قضائی را جلب رضايت عمومی و ايجاد امنيت پايدار در جامعه دانست و ضمن تقدير از تلاش‌های كاركنان فراجا در ثبات و ارتقاء امنيت اجتماعی گفت: در سايه تعامل دوجانبه پليس و دستگاه قضائی، امنيتی در خور و منزلت مردم ايجاد شده است و همچنین گسترش تعاملات بين دو دستگاه باعث سرعت بخشيدن به روند رسيدگي به پرونده‌هاي قضائی و کاهش جرم در سطح استان شده است.

وی بیان کرد: انسجام و تعاملات دستگاه قضائی و پليس بازتاب رضايت و امنيت پايدار را به دنبال دارد.

رئيس‌کل دادگستری استان مرکزی عنوان کرد: هرچه ارتباط و همکاری نهادها و دستگاه‌های مسئول در برقراری نظم و امنيت و ارائه‌دهندگان خدمات در استان، نزديک و منسجم تر باشد، به همان ميزان نتيجه رضايت‌بخش و امنيت حاصله پايدارتر خواهد بود.

جزایی با تأكيد بر اينكه دستگاه قضائی و پليس لازم و ملزوم يكديگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صميمانه اين دو نهاد امری انكار ناپذير است، اظهار کرد: لازمه بالا بردن رضايت مردم از خدمتگزاران خود را در مجموعه انتظامی و دستگاه قضائی، همكاری بيشتر اين دو مجموعه است.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه هدف دستگاه قضائی و پليس برپايی عدالت در جامعه است، تصريح کرد: امروز پليس با تمام توان در راه تحقق نظم امنيت پايدار گام بر می‌دارد.

انتهای خبر/

1403-01-29 13:08 شماره خبر : 4768 https://diyareaftab.ir/short/V7BMr 0
نظرات