رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-19 06:04 شماره خبر : 4497 https://diyareaftab.ir/short/VJ5oa 0
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای اصل۴۴ به تحقق شعار سال کمک می‌کند گفت: می‌توان با توسعه مشارکت مردم در پروژه‌ها به اجرای شعار سال کمک کرد.

علیرضا نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص راهکارهای تحقق بخشیدن به شعار سال گفت: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان برنامه و فرمان سال است.

وی بیان کرد: در راستای پیاده‌سازی اصل۴۴ قانون اساسی که در واقع اقتصاد کشور را در سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی تعریف کرده به دنبال این بوده، بخش خصوصی را که در واقع مشارکت مردم را افزایش دهند تا رشد مشارکت مردمی در بخش خصوصی در حوزهای مختلف روند بهتری داشته باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است از بحث اقتصاد دولتی که بیشتر به تصدی‌گری دولت منتهی می‌شود فاصله بگیریم و بریم به سمت اقتصاد مردمی و یا تعاونی که هر دو مصداقش در بحث مشارکت مردمی انجام می‌شود، لذا هم در اقتصاد، تعاونی‌ها و همچنین بخش خصوصی محقق می‌شود.

نظری در خصوص سیاست‌های اصل ۴۴خاطرنشان کرد: در گذشته سیاست‌های اصل۴۴ به شکل ناقصی اجرا شد و واگذاری‌ها با اشکالات زیادی همراه بود.

وی تصریح کرد: لازم است نحوه اعمال و اجرای سیاست‌های اصل۴۴ مورد بازنگری قرار گیرد و در این راستا محورهای مختلف دیگری می‌تواند مد نظر باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال هم همچنان «اقتصاد» را مسئله عمده و نقطه ضعف اساسی کشور عنوان و در تبیین شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» صراحتا اظهار کردند اگر اقتصاد کشور وضع مطلوبی پیدا بکند، در همه اوضاع عمومی کشور تأثیر خواهد داشت و می‌توان گفت در دین و دنیای مردم مغیتواند اثرگذار باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار