رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-05 15:25 شماره خبر : 4907 https://diyareaftab.ir/short/N30w9 0
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۷۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم از سوی این نهاد انقلابی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتالب»؛ حجت‌السلام ماشاءالله عبدی صبح امروز در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و روز گرامیداشت شهید پر افتخار مرتضی مطهری برنامه‌های متعددی در استان پیش‌بینی و برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در سراسر استان ۱۰۰ برنامه به صورت همزمان در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در مدارس، دانشگاه‌ها و مدارس برگزار خواهد شد، لذا تجلیل از معلمین، مربیان عقیدتی، مدیران، خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان از ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی در قالب سخنرانی، کارگاه فرهنگی، فیلم و خاطرات به صورت همایش برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: اعزام معلمین شاخص، بسیجی و جهادی به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از بین تمام معلمین شاخص ۴۰ نفر به این دیدار اعزام خواهند شد.

عبدی در خصوص برنامه‌های متعدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت روز معلم خاطرنشان کرد: برگزاری گلباران قبور شهدای انقلاب، اعزام راهیان پیشترفت به پایگاه هوافضا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه به همراهی جمعی از معلمین و مربیان و اساتیدبسیجی، برگزاری نشست هم‌اندیشی با محوریت شهید شاخص مرتضی مطهری است.

وی تصریح کرد: نواختن زنگ قرآن با حضور روحانیون و سخنرانی با محوریت فلسطین، روحیه شهادت، انسان‌سازی و جهاد در راه خدا، غبارروی گلزار شهدای انقلاب اسلامی توسط معلمین و مربیان بسیجی انجام خواهد پذیرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: در مجموع بالغ‌بر 710 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده که با بهترین محوریت‌های مختلف از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت برگذار خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار