رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 14:15 شماره خبر : 4869 https://diyareaftab.ir/short/NDxD6 0
مدیرکل راهداری استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۸۶۰ میلیاد تومان اعتبار به ۵۶ پروژه راهداری استان مرکزی تخصیص داده شده است.

مهرداد جهانی، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ با توجه نگهداری راه‌های مواصلاتی استان مرکزی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با مساعد شدن آب و هوای جوی، فعالیت‌های راهداری در سطح استان شروع شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۰ نقطه از ۳۷ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در استان مرکزی بررسی و رفع خطر شده است که در سال ‌جاری هم برنامه‌های ویژه‌ای برای انجام پروژه‌های رفع نقاط حادثه‌خیر ترتیب داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی ۵۶ پروژه راهداری در تمامی نقاط استان شروع شده است که استان مرکزی را به عنوان یک کارگاه جاده تلقی کرده است.

جهانی عنوان کرد: ۸۶۰ میلیاد تومان اعتبار به این ۵۶ پروژه راهداری تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: کارهای پروژه‌ای شامل روکش آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی، ساخت راه‌های روستایی، بالا بردن سطح ایمنی جاده‌ها، نصب چراغ برای روشنایی جاده‌ها، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و حریم جاده‌ای در سطح استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ساخت انبارهای شن نمک، پاسگاه‌های پلیس‌راه و افزایش ارتقائ سامانه‌های هوشمند جاده‌ای از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار