رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت

به گزارش دیار آفتاب به نقل از ندای تفرش؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش امروز برگزار گردید.

این مراسم که با حضور سردار عسکری جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین، بسیجیان و عموم مردم در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار عسکری ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) و تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت، گفت: در زمانی که ایران در شرایط سختی بود، دشمن بعث به نزدیک‌های اهواز رسیده بود امام گفتند: راه قدس از کربلا می‌گذرد.

سردار عسکری به شعار امام که آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اشاره و تصریح کرد: این جمله به علت دیده اللهی امام(ره) بود که امروزه همگان به این جمله پی برده‌اند.

جانشین سپاه روح الله ادامه داد: این پیروزی‌های جبهه مقاومت به برکت همین انقلاب و نظام، رشادت‌های رزمندگان، ایثارگری جانبازان و خون شهدا است.

وی از غافلگیری دشمن در عملیات حماس یاد کرد و بیان کرد: در این اتفاق بزرگ که در 15 مهرماه به راه افتاد دشمن 100درصد غافلگیر شد و این موفقیت الگوبرداری از رزمندگان دفاع مقدس است؛ دشمن در ادعاهای خود مدعی شده بود که اگر پرنده‌ای هم در منطقه پرواز کند ما آن را رصد می‌کنیم در این عملیات موساد و سازمان‌های جاسوسی دیگر که به آنها کمک می‌کردند شکست خوردند.

سردار عسکری به شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب اشاره و تصریح کرد: اینکه امروزه دشمن به صورت کور در حال بمباران مناطق است یعنی هیمنه همه جانبه دشمن از امنیت، اطلاعات و تجهیزاتشان شکسته شد و ادعا شکست ناپذیری آنان زیرسوال رفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایران سنگر ندارد اظهار کرد: دشمن دست به جنگ ترکیبی زده چراکه دیگر در ایران سنگر و جناح ندارد و نمی‌تواند ورود پیدا کند پس از طریق فضای مجازی اقدام می‌کند و سعی دارد اعتقادات مردم را از بین ببرد.

جانشین سپاه روح الله خاطرنشان کرد: دشمن در هرکجا توان مقابله نداشته است با جنگ ترکیبی و جنگ نرم وارد می‌شود و از تمام حربه‌های دروغ، فریب و نیرنگ استفاده می‌کنند.

 در ادامه این مراسم ضمن معرفی سرهنگ وحید هاشمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش؛ از تلاش‌های صادقانه، ارزنده و شبانه روزی سه ساله سرهنگ سیدمحمدمهدی میرهادی در فرماندهی موفق این ناحیه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

1402-08-04 14:33 شماره خبر : 1036 https://diyareaftab.ir/short/466a4 0
نظرات