رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-09 09:46 شماره خبر : 4265 https://diyareaftab.ir/short/eRLOM 0
مدیرکل راه آهن اراک خبر داد:

مدیرکل راه آهن اراک گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین‌ماه از امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی راه آهن، سعید ترکی گفت: پیش‌فروش بلیت در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱)، از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.

وی یادآور شد: پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

ترکی با بیان اینکه راه آهن کشور امسال توانست بلیت مسافران نوروزی را در ۲۵ سکوی اینترنتی و سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل ریلی عرضه کند تا مردم دسترسی بهتر و آسان‌تری به تهیه بلیت داشته باشند گفت: امسال راه اهن در قیمت بلیت قطار هیچ افزایشی نسبت به سال گذشته نداشت.

مدیرکل راه آهن اراک افزود: برای ارائه خدمت به مسافران و مراجعان راه آهن در سفرهای نوروزی که با ماه مبارک رمضان و بهار دلها مقارن شده است، تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران از طریق شبکه ریلی انجام شده است و امیدواریم ضمن ارائه خدمت‌رسانی به مشتریان و ذینفعان، رشد سازمانی و ارتقای بهره‌وری در حمل و نقل ریلی را نیز رقم بزنیم.

مدیرکل راه آهن اراک در ادامه تاکید کرد: حمل و نقل ریلی به علت ایمنی بالا نسبت به حمل و نقل جاده‌ای و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه سفر یکی از پرطرفدارترین وسایل ایاب و ذهاب در سفرهای نوروزی به شمار می‌رود که در مجموعه راه آهن منطقه اراک در ایام نوروز از سه مبداء کرمانشاه، ملایر و اراک به سمت مشهد مقصد قطار پیش‌بینی شده است و امسال استقبال از قطار بسیار خوب بود و همهٔ قطارهای ما با ظرفیت کامل تردد داشتند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار