رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
وصیت‌نامه شهید «علیمحمد ایلخانی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علیمحمد ایلخانی» آمده است: این خطی که ما اکنون به پیروی از سرور شهیدان، حسین بن علی، ادامه می‌دهیم، راهی است شناخته شده، که فقط برای خدا و اسلام راستین و محمد رسول‌الله(ص) است. .

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علیمحمد ایلخانی فرزند اسماعیل، در سال ۱۳۴۱ در روستای فرفهان از توابع شهرستان خمین چشم به جهان گشود، بعد از پیروزی انقلاب هم محافظ شخصیت‌های مذهبی شد و در ارگان¬های انقلابی مثل جهاد و سپاه و بسیج فعالیت کرد، تا اینکه پیش از اتمام سال چهارم نظری به عضویت سپاه درآمد و فعالیت خود را از این طریق ادامه داد و با شروع شدن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ایشان همواره در جبهة نبرد حضور داشت و با دشمنان بعثی می¬جنگید تا این که در آخرین بار پس از سه ماه مبارزه با خصم زبون در جبهة نبرد در تاریخ سیزدهم تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقة عملیاتی نوسود، بر اثر رفتن بر روی مین، جان شیرین خویش را تقدیم جانان کرد؛ هر دو پایش قطع شد و به شهادت رسید و آسمانی شد. برادرش مصطفی نیز در آبان ماه ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

این خطی که ما اکنون به پیروی از سرور شهیدان، حسین بن علی، ادامه می‌دهیم، راهی است شناخته شده، که فقط برای خدا و اسلام راستین و محمد رسول‌الله(ص) است.

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

راه رزمندگان، راه سرور و سالار شهیدان است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار