رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در شهرستان خنداب برگزار می‌شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ عبدالله قهاری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

وی، افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس لبیک گوی ولایت فقیه و با بصیرت مثال زدنی خود در برابر تمام دنیا با تکیه بر توان داخلی ایستادند و پیروزی بزرگی را در جنگ تحمیلی رقم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب، بیان کرد: امروزه با توجه به فرهنگی که از مکتب عاشورا و کربلا آموخته‌ایم باید استقامت و ایستادگی خود را سرلوحه کار قرار دهیم و میراث دار و پرچمدار شهدا باشیم.

قهاری، با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، رژه موتوری و خودرویی در روز ۳۱ شهریور بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خنداب است.

وی، تصریح کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اجرای جلسه‌های بصیرتی، تجلیل از سربازان نمونه به مناسبت روز سرباز و افتتاح پروژه‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان خنداب است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار