رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/04/18 Monday - 2024 08 July الاثنين ، 2 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 22:44 شماره خبر : 6498 https://diyareaftab.ir/short/4kKb8 0
فرماندار فراهان:

فرماندار فراهان گفت: مرحله دوم انتخابات اهمیت مضاعفی دارد چرا که در این مرحله حتی یک رأی هم تعیین کننده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ابوالقاسم آقازیارتی در گفتگو با «فراهان خبر» گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب اقتدار نظام است و رأی بالا قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور منتخب را در میادین بین‌المللی بالا می‌برد.

وی افزود: دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور و مشارکت مردم در سلامت برگزار شد.

آقازیارتی اظهار کرد: از مردم دعوت می‌کنم که در دور دوم این انتخابات هم حضوری پررنگ داشته باشند و با شرکت در انتخابات آینده خود را رقم بزنند.

فرماندار فراهان اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیت مضاعفی دارد چرا که در این مرحله حتی یک رأی هم تعیین کننده است، فقط همین یک روز برای برگزاری یک انتخابات سالم، خوب و قانون‌مند ما شویم.

وی افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم و جوانان این مرز،و بوم برای دفاع از این نظام صف کشیدند هم‌اکنون در این برهه که همه دنیا نظاره گر انتخابات ایران است باید جوانان ما در صف مشارکت در میدان رقابت سیاسی با هر رأی تیری به چشم دشمن بزنند.

آقازیارتی اظهار کرد: ملت ایران باید با عزم و اراده دوچندان در دور دوم انتخابات مشارکت داشته باشند و همه یکپارچه رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران بدهند.

فرماندار فراهان با اشاره به انتخاب اصلح گفت: آیت‌الله رئیسی یک نماد در کشور شد، شهید رئیسی الگوی برای انتخاب اصلح است، حضور بدون تکلّف وی در بین مردم باید الگویی برای رئیس جمهور منتخب باشد.

وی یکی از اقدامات بزرگ شهید جمهور احیای عملیاتی دیپلماسی منطقه‌ای بود، خاطر نشان کرد: دیپلماسی فعال عزت‌مندانه و مبتنی بر تقویت ارتباط با کشورهای منطقه و همسایه توسط دولت سیزدهم باید ادامه یابد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار