رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 10:06 شماره خبر : 6410 https://diyareaftab.ir/short/NgaE3 0
دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان‌ مرکزی:

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان‌ مرکزی گفت: مردم ما هوشیار باشند و بدانند امنیت کشور ما در گرو حضور در انتخابات و پشتیبانی آن‌ها از نظام و انقلاب است.

رضا عزیزآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همواره دشمن و ایادی استکبار سعی بر آن دارد تا با تبلیغات منفی علیه کشور پرچم با اقتدار نظام اسلامی ما را پایین بکشند.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان مرکزی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همیشه نقشه‌های شومی در سر داشته به عنوان مثال بیش از ۱۷ هزار ترور مسئولان و مردم بی گناه در طی ۴۵ سال از عمر انقلاب، از جمله دشمنی دیرینه منافقین کوردل با ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم ما هوشیار باشند و بدانند امنیت کشور ما در گرو حضور و پشتیبانی آن‌ها از نظام و انقلاب است.

عزیزآبادی تصریح کرد: دشمن و کشورهای بدخواه قصد دارند با نفوذ و بهانه‌های مختلف کشور ما را با چالش‌های سیاسی مواجه کنند و می‌طلبد که مردم در پاسخ به این تهدیدها و فشارهای سیاسی غرب و یاوه‌گویی آنها با حضور حداکثری، پای صندوق‌های رای، حمایت همیشگی خود را از کشور و رهبری اعلام کنند.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان‌مرکزی اظهار کرد: مردم اصلح را انتخاب کنند و ملاک صلاحیت فرد را در رهنمودهای مقام معظم رهبری جستجو کنند.

وی با بیان این که اصلح فردی فعال، آگاه و با بصیرت، پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز، پرکار و مردمی و همواره در میان مردم، نگاه و تکیه او به ظرفیت‌های درون کشور و در تضاد با بیگانه با استکبار جهانی است.

عزیزآبادی خاطرنشان کرد: هرکس این مولفه‌ها و ویژگی‌ها را در خود دارد اصلح است و مردم باید او را انتخاب کنند و به طور قطع گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهور و خدمت به مردم است.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان‌مرکزی افزود: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند یکی ضعیف و یکی قوی عمل می‌کند؛ اما مردم بدانند با توجه به شرایط کشور و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت خدمت و شهدای خدمت کسی را انتخاب کنند تا مانند شهیدجمهور در برابر دشمن مقتدر و باعزت بایستد و موضع ذلیلانه در برابر کشورهای آمریکایی و غربی نداشته باشد .

وی گفت: کسی که کمترین فاصله با نظام، بیشترین سابقه خدمتی و اجرایی و دیپلماسی مقتدارنه در کارنامه خود دارد؛ گزینه مناسبی برای ریاست‌ جمهوری کشور است.

عزیزآبادی ادامه داد: در مذاکرات با غربی‌ها وقت‌کشی کردیم و حاصلی نداشت، مسئله مسکن متوقف شد و معیشت مردم با چالش روبرو شد اما با سه سال دولت شهید رئیسی ارتباطات مقتدرانه با کشورهای جهان داشتیم و نگاه کشورها به ایران تغییر کرد و عزتمندانه در جهان درخشیدیم پس باید دولتی سرکار بیاید تا این روند ادامه پیدا کند.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار