رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 11:12 شماره خبر : 6460 https://diyareaftab.ir/short/NYRYl 0
عضو شورای اسلامی ساوه:

عضو شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در کشور ما، نگرش «ما نمی‌توانیم» وجود ندارد و این باور قوی که «ما می‌توانیم» همیشه در میان مردم و مسئولان وجود داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام سید عباس‌ امینی در گفتگو با خبرنگار «نار خبر»؛ اظهار کرد: مبانی دینی و اخلاقی در شناخت افراد برای تصمیم‌گیری‌های مهم به ویژه در زمینه سیاست و حکومت‌داری اهمیت ویژه‌ای دارد، یکی از این مبانی، بررسی اطرافیان و نزدیکان فرد مورد نظر است، چرا که هم‌نشینی و تأثیرپذیری از اطرافیان می‌تواند نشانگر شخصیت و دیدگاه‌های فرد باشد.

‌امینی گفت: نحوه بیان و صحبت‌های یک فرد در مناظرات و سخنرانی‌ها می‌تواند بازتابی از تفکرات و نگرش‌های او باشد، اگر فردی دائماً از عدم توانایی، نشدن و مشکلات غیرقابل حل صحبت کند، این ممکن است نشان‌دهنده یک نگرش منفی و عدم اعتماد به نفس در مدیریت امور باشد این نوع نگرش می‌تواند برای مردم و کشور نگران‌کننده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ساوه گفت: در کشور ما، نگرش «ما نمی‌توانیم» وجود ندارد و این باور قوی که «ما می‌توانیم» همیشه در میان مردم و مسئولان وجود داشته است.

وی افزود: در حوزه معیشتی مردم، موضوعاتی همچون یارانه‌ها، اعتقاد به واقعی‌سازی قیمت سوخت که قطعاً آثار جبران ناپذیری در تورم سرسام‌آور خواهد گذاشت و همچنین فشار چندین برابری بر زندگی مردم عزیزمان خواهد گذاشت.


این عضو شورای شهر ساوه تأکید کرد: یارانه‌ها به عنوان یکی از ابزار‌های حمایتی دولت برای کاهش فشار‌های اقتصادی بر مردم و بهبود معیشت آن‌ها استفاده می‌شو د و با، تخصیص نادرست و ناکارآمد یارانه‌ها می‌تواند به هدر رفت منابع مالی دولت و تشدید مشکلات اقتصادی منجر شود.


‌امینی بیان کرد: بداخلاقی‌های انتخاباتی و ایجاد فضای دو قطبی و تقابل مردم بخاطر رأی آوردن نیز جز از شیاطین انس و جن بر نمی‌آید.


وی در پایان گفت:‌امیدواریم به لطف خداوند متعال، نظر خاصه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و بصیرت مردم فهیم و عزیزمان بهترین انتخاب با حضور و مشارکت حداکثری روز جمعه ۱۵ تیرماه مقدر گردد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار