رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/04/18 Monday - 2024 08 July الاثنين ، 2 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-15 10:03 شماره خبر : 6511 https://diyareaftab.ir/short/Vd5bw 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: انتخابات و استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی علاوه بر این که یک تکلیف سیاسی و اجتماعی برای مردم است به عنوان یک حق برای مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، صبح امروز در دقایق ابتدایی رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با حضور پر شور مردم گفت: با توکل و لطف خدا امروز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ یکی دیگر از روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده در مسیر پیشرفت کشور است و اکنون که در ساعات اولیه رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: در بازدیدی که از شعب سطح کلانشهر اراک داشتیم حضور مردم چشم‌گیرتر از هفته گذشته است و اکنون در منطقه‌ای هستیم که شعبه اخذ رای مسجد علی بن ابی طالب، هنرستان شهید رجایی، در مجاورت همدیگر قرار دارند که به لطف خدا در همه شعب مراجعه کنندگان برای رای دادن در صف قرار گرفته‌اند.

استاندار مرکزی بیان کرد: امیدواریم با همین روند تا ساعات پایانی رای گیری ادامه داشته باشد و پیوند بین مردم و نظام اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی در این انتخابات تقویت شود.

مخلص الائمه در رابطه با پیام حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای به دشمنان عنوان کرد: در یک کشوری که نظام مردم سالاری دینی در آن حاکم است و یکی از منحصرترین حکومت‌ها و نظام‌ها در تاریخ جهان است خیلی در تقویت مولفه‌های امنیت ملی و عناصر انسجام و اقتدار اجتماعی تاثیر دارد.

استاندار مرکزی در رابطه اهمیت حق و قدرت انتخاب مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات و استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی علاوه بر این که یک تکلیف سیاسی و اجتماعی برای مردم است به عنوان یک حق برای مردم نیز است.

وی در پایان تصریح کرد: حضور گسترده مردم باعث تقویت عناصر و اقتدار اجتماعی می‌شود و طبیعتاً پیام مردم به دشمنان موجب سرشکستگی آنها خواهد شد و دشمن متوجه می‌شود این نظام کماکان بیش از چهل و پنج سال از طول عمر خود را می‌گذارند بسیار قابل توجه خواهد بود و این مدت طولانی از یک انقلاب عمر منحصر به فرد است و در تاریخ هیچ انقلابی تجربه نشده است و این پیام مجدد به جهان انعکاس داده می‌شود که نظام جمهور اسلامی بخش جمهوری آن مبتنی بر نگاه مردم سالاری است کماکان بر پایه‌های مردم داری و و مردم محوری استوار است و با توکل بر خدا این مسیر را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار